reklama

J a r i n y

Každý rok znova a znova ma jar prekvapí svojou neuveriteľnou silou, krásou, plodnosťou a novým šatom, ktorým sa zaodeje celá príroda.Zo zeme vyrašia stvoly a prudko zakvitnú snežienky, fialky a ostatné kvietky ...Potom všetko navôkol pochytí ošiaľ lásky...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Obrázok blogu

    Pre mňa jar začína klasicky chytením vírusu „jarnej únavy“.Zrazu sa mi nič nechce robiť, nemám záujem o nadväzovanie známostí a stiahnem sa do ulity mlčania a súkromného prežívania vlastných pocitov.Vyžívam sa v samotárstve a premýšľaním nad stratenou mladosťou a svetlou budúcnosťou môjho potomstva.V mojom veku by som už mal byť dedkom. Ako vo všetkom aj tu mám meškanie.Aj keď to vyzerá byť sľubné, lebo najstaršia dcéra sa ide v júni vydávaťJ 

 Túto jar som začal netradične.Dal som si vytrhať 7 zostávajúcich prestarnutých a pokazených horných zubov. Ako všetko, čo robím podarilo sa to na trikrát.Prišiel si na svoje aj zubný chirurg.Pri trhaní tých pahýlov mi prišlo akosi smutno a následne zle...Odpočinul som si v čakárni na siedmych stoličkách , lebo doktorka mala závadu na kresle.Kúpil som si fľašku borovičky na vyplachovanie boľavej ústnej dutiny.Pomohlo.Mám náhradnú inmediačnú pomôcku, s ktorou sa učím jesť a šušľavo rozprávať.Nejde mi zatiaľ usmievanie, ale možno časom... 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

 Jar je u nás pedagógov poznačená aj množstvom prázdnin.Polročné, jarné a následne veľkonočné.Čo robiť s toľkým voľnom? Ešte, že mám starostlivú manželku, ktorá má pre mňa neustále nové a nové prekvapujúce úlohy.Niekedy musím použiť aj auto, aby som to všetko stihol.Idem tak rýchlo až sa niekedy zľaknem pri pohľade na svietiacich a trúbiacich protijazdcov.Trúbil už na mňa aj vlak.Môžem za to, že rád predbieham? Čo keď to do mňa raz napália...

  Podľa mojej polovičky by som mal prestať toľko vysedávať za počítačom /zatiaľ nezistila, že som už chytený-teda závislý/, kde podľa nej len naháňam frajerky a mal by som urobiť veľa a ešte oveľa viac pre domácnosť.Vymenujem niektoré jej nápady: Treba súrne zhotoviť pre mačku búdku, lebo chúďa nemá poriadne , kde spávať, musím křmiť denne sýkorky, škorce a ostatné vtáctvo nebeské slnečnicou/urobila im a upevnila na olive pred bytovkou kŕmidlo/, treba ísť súrne ostrihať vinohrad, lebo už je najvyšší čas/vlani sme strihali v apríli a dobre bolo/, treba upratať balkón, pivnicu a sušiareň, lebo sa tam nedá pohnúť/ako keby som mohol za to, že všetko zberá a skladuje/...:-( 

SkryťVypnúť reklamu
reklama

 Najnovším hitom je jej nápad, že by som si mal nájsť druhé zamestnanie, lebo peňazí je stále málo a keď prídu tie eurá-nebudeme mať čím platiť/nerozumie sa tomu, že nám to štát vykompenzuje/.A možno má aj pravdu. Do predčasného dôchodku sa nevyplatí, lebo nám zoberú percentá....A mne by sa páčilo byť dôchodcom. Musím počkať, čo keď sa dôchodky zdvihnú a ja zbohatnem.Ešte k tomu životná poistka.Ajááj... 

  Vrátim sa ešte k tej jari. Keď mám pravdu povedať, tak mi už lezie posledné roky na nervy.Všetci sa tešia na slniečko, na záhradky, na prechádzky s frajerkami, na tohtoročné dovolenky a na tisíc jarných radostí...len mne je smutno.Nemáme záhradku, nemám frajerku, nemáme na dovolenku...Povedzte nenaštvalo by vás to?

SkryťVypnúť reklamu
reklama

  Možno by sa s tým dalo niečo predsa robiť. Počkám si na slniečko.Možno sa mi podarí predsa len nájsť tajnú "sezónnu" frajerku.Zvlášť teraz, keď mám nové zuby... Prídu preplatky za kúrenie. A potom možno aj to dedičstvo.To bude fúra peňazí...Idem predsa len niečo urobiť. Jarné prázdniny treba využiť naplno. Začnem s pôstom.Nebudem piť ani jesť druhú večeru...

 Tak pekný víkend priatelia! Dodan Bird

Jozef Vraník

Jozef Vraník

Bloger 
  • Počet článkov:  23
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Rád sa zoznamujem s ľuďmi.Veľa čítam.Občas sa snažím niečo zaujímavé napísať.Som ľudomil, rád sa túlam v prírode.Udržujem kontakty najmä so ženami, lebo sú moje priateľky a čitateľky.Občas fotografujem. Zoznam autorových rubrík:  poviedkybásničkyúvahyŽivé slováspomienkyBirdovinyAko na vecfantazySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu